Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Πως καταλαβαίνεις τη γυναίκα σου

Ένας Γερμανός, ένας Γάλλος και ένας Έλληνας συζητάνε για το πως καταλαβαίνουν αν η γυναίκα τους, τους απατάει.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Για μένα είναι πολύ εύκολο να καταλάβω αν η γυναίκα μου με απατάει. Μπαίνω στο σπίτι, της ρίχνω μια ματιά, την καταλαβαίνω κατ' ευθείαν. Μετά την παλκώνω στο ξύλο, κλωτσιές, μπουνιές και τα λοιπά, και αυτή ομολογεί.

ΓΑΛΛΟΣ: Εγώ έχω ακόμα πιο απλή και αποτελεσματική μέθοδο. Μπαίνω στο σπίτι, την κοιτάζω και άμα μου την έχει κάνει, την καταλαβαίνω με την μία. Την βγάζω λοιπόν έξω, την πάω σε ένα ρομαντικό εστιατόριο, της λέω πόσο την αγαπώ, και εκείνη κάποια στιγμή δεν αντέχει άλλο τις τύψεις και το ομολογεί.

ΕΛΛΗΝΑΣ: Τι λέτε ρε παιδιά; Εγώ έχω ακόμα πιο απλή μέθοδο, που μαθαίνω κιόλας και με ποιον με έχει κερατώσει. Μπαίνω σπίτι και μόνο που την κοιτάζω την καταλαβαίνω. Μετά βγαίνω στο μπαλκόνι, όπου βλέπω απέναντι την γειτόνισα και της φωνάζω "Είσαι π..ανα". Και εκείνη αμέσως μου απαντάει "Εγώ; Η γυναίκα σου είναι π...ανα, που πηδ...ται με τον Νίκο, το Γιώργο και το Χρήστο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου