Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Ο χήρος και ο σκύλος του

Ένας τύπος καθώς περπατούσε, βλέπει να τον πλησιάζει μια εντελώς ασυνήθιστη πομπή κηδείας από το κοντινό νεκροταφείο. Μια μεγάλη μαύρη πομπή πήγαινε μπροστά και από πίσω ακριβώς μια ακόμη μεγάλη μαύρη πομπή ακολουθούσε. Λίγο πιο πίσω ερχόταν ένας άντρας μόνος του, ο οποίος κρατούσε έναν σκύλο από το λουρί του.
Πίσω από τον άντρα ακολουθούσε μια ακόμα μεγαλύτερη πομπή, από τις δύο πρώτες, η οποία όμως δεν ήτανε ντυμένη στα μαύρα.
Παίρνει το θάρρος λοιπόν ο άντρας και καθώς οι πομπές περνούσαν από μπροστά του μιλάει στον άντρα με τον σκύλο.
- Συλλυπητήρια. Μάλλον δεν είναι και η καταλληλότερη στιγμή να σας ενοχλήσω, αλλά δεν έχω ξαναδει ποτέ μου τέτοια πομπή σε κηδεία. Τίνος κηδεία είναι;
- Η πρώτη πομπή είναι της γυναίκας μου.
- Τι της συνέβη;
- Της επιτέθηκε ο σκύλος μου, και δυστυχώς την σκότωσε.
- Και η δεύτερη πομπή;
- Της πεθεράς μου. Προσπάθησε να σώσει την γυναίκα μου και δυστυχώς την σκότωσε κι εκείνη ο σκύλος.
Μετά από κάποια δευτερόλεπτα σιωπής και αμηχανίας, λέει ο πρώτος.
- Μήπως μπορείτε να μου δανείσετε τον σκύλο;
- Περίμενε στην ουρά!

2 σχόλια:

  1. Poli kalo!!!Kai alla tetoia!!!An kai den tima emas tis ginaikes.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ' ευχαριστούμε πολύ! Ορίστε και ένα που τιμά εσάς τις γυναίκες...
    http://www.asteiatorio.blogspot.com/2010/04/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή