Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Μεσημεριανό τηλεφώνημα στο σπίτι

Τηλεφωνεί ένα μεσημέρι, ένας τύπος από την δουλειά, στο σπίτι του.
- Ορίστε, απαντάει ένα μικρό κοριτσάκι.
- Τι κάνεις κοριτσάκι μου; Ο μπαμπάς είμαι. Θα μου δώσεις λίγο την μαμά να της μιλήσω;
- Η μαμά τώρα δεν μπορεί. Είναι πάνω στην κρεβατοκάμαρα με τον θείο Νίκο.

- Αφού εσύ δεν έχεις θείο Νίκο, κορίτσι μου.
- Έχω και αυτήν την στιγμή είναι στην κρεβατοκάμαρα με την μαμά.
Τρελαίνεται κι ο τύπος.
- Ωραία. Λοιπόν άκου τι θα κάνεις. Άσε για λίγο το ακουστικό και πήγαινε χτύπα την πόρτα της κρεβατοκάμαρας και πες τους ότι μόλις μπήκα στο σπίτι.
Φεύγει και το κοριτσάκι και γυρνάει μετά από λίγο.
- Μπαμπά μπαμπά, τους το είπα.
- Και τι έγινε;
- Η μαμά σηκώθηκε αμέσως από το κρεβάτι ολόγυμνη και έτρεχε γύρω γύρω ουρλιάζοντας. Σκόνταψε στο χαλί, έπεσε έξω απ’ το παράθυρο και τώρα είναι νεκρή.
- Θεέ μου! Κι ο θείος Νίκος;
- Σηκώθηκε κι αυτός γυμνός και τρομαγμένος και πήδηξε από το παράθυρο στην πισίνα αλλά μάλλον ξέχασε ότι την είχες αδειάσει για να την καθαρίσεις και χτύπησε στο τσιμέντο. Είναι κι αυτός νεκρός.
- Πισίνα; Μα δεν έχουμε πισίνα. Που έχω πάρει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου