Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

Άντρες στον Άγιο Πέτρο

Την ημέρα της Κρίσης πεθαίνουν όλοι και βγαίνουν στο σταυροδρόμι για τον Παράδεισο και την Κόλαση. Βγαίνει ο Άγιος Πέτρος να τους υποδεχτεί και λέει.

- Οι γυναίκες όλες να καθήσετε στην άκρη και θα ασχοληθώ μετά με εσάς. Όσο για τους άντρες, θέλω να κάνετε μία σειρά όσοι είχατε το πάνω χέρι στο γάμο σας και μία άλλη όσοι κάνατε ότι σας έλεγε η γυναίκα σας.

Κάθονται λοιπόν οι γυναίκες στην άκρη και κάνουν οι άνδρες δύο γραμμές. Η πρώτη γραμμή, αυτή με τους υποχείριους άνδρες, έχει μήκος 100 μίλια, ενώ στην άλλη είναι μόνο ένας άντρας. Τα παίρνει ο Άγιος Πέτρος.

- Ρε 'σεις, ο Θεός έπλασε τη γυναίκα από εσάς, άρα έπρεπε να έχετε το πάνω χέρι και εσείς τον εξευτελίσατε. Μόνο αυτός εδώ είναι αντάξιος για τον Παράδεισο. Πες μου τέκνο μου, πώς κατάφερες να μείνεις σε αυτή τη γραμμή;

- Εεε. Εμένα, βασικά, η γυναίκα μου, μου είπε να κάτσω εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου