Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Ο Πόντιος και ο οφθαλμίατρος

Πάει ένας Πόντιος στο νοσοκομείο. Με το που μπαίνει μέσα πλησιάζει τη ρεσεψιόν κρατώντας μια κουρ@δ@ γύρο στο ένα μέτρο μέσα σε ένα γυάλινο βάζο και ρωτάει την κοπέλα:
- Γεια σας, θα ήθελα να δω έναν οφθαλμίατρο.

- Προκτολόγο εννοείτε!
- Όχι δεσποινίς οφθαλμίατρο θέλω να δω.
- Μα κύριε μου από ότι βλέπω το πρόβλημα σας είναι άλλο...
- Κοπέλα μου άσε τα σχόλια και πες μου που είναι ο οφθαλμίατρος.
- Πήγαινετε στον πρώτο όροφο, πρώτη πόρτα αριστερά.
Ξεκινάει ο Πόντιος ανεβαίνει τις σκάλες, κάνει αριστερά τι να δει! Γραφείο προκτολόγου.
- Με δουλεύει, σκέφτεται.
Παίρνει πάλι αγκαζέ τη γυάλα και ξαναπάει στην ρεσεψιόν.
- Με δουλεύεις μωρή; Αν δεν μου πεις αμέσως που είναι ο οφθαλμίατρος θα σου βάλω το κεφάλι μέσα στην γυάλα.
Η ρεσεψιονίστ τρομοκρατημένη του δίνει αυτή τη φορά τις σωστές οδηγίες για το πώς να πάει στον οφθαλμίατρο. Ο Πόντιος ξεκινάει και αφού ανέβηκε μερικά πατώματα ανοίγει την πόρτα του οφθαλμίατρου λαχανιασμένος και με την γυάλα πάντα αγκαζέ. Τον βλέπει ο γιατρός με την κουρ@δ@ στην γυάλα και του λέει:
- Λάθος γραφείο κύριε, ο προκτολόγος είναι στο πρώτο όροφο.
- Εγώ οφθαλμίατρο χρειάζομαι γιατρέ!
- Μα τι λέτε κύριε μου! Είναι πασιφανές από το μέγεθος αυτού που κουβαλάτε μέσα στην γυάλα ότι χρειάζεστε προκτολόγο!
- Όχι γιατρέ μου. Οφθαλμίατρο χρειάζομαι.
- Μάλλον μου κάνετε πλάκα.
- Μα γιατρέ μου. Αφήστε με να ολοκληρώσω και θα καταλάβετε.
- Ορίστε. Σας ακούω. Άντε να δούμε τι σχέση μπορεί να έχει ένας οφθαλμίατρος με μια κουρ@δ@ 1 μέτρο.
- Γιατρέ μου, δεν μπορώ να καταλάβω. Κάθε φορά που βγάζω μια τέτοια κουρ@δ@, δακρύζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου