Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Και το πρωί τι σου είπε;

Αέκδοτα: Γάλλος, Ιταλός, Έλληνας, σεξουαλικές επιδόσεις
Ένας Γάλλος, ένας Ιταλός και ένας Έλληνας συζητούν για τις σεξουαλικές τους επιδόσεις.
- Χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου τέσσερις φορές και το πρωί μου ετοίμασε υπέροχες κρέπες και μου είπε πόσο πολύ με λατρεύει, λέει ο Γάλλος.

- Σιγά. Εγώ χτες το βράδυ έκανα έρωτα στη γυναίκα μου έξι φορές και το πρωί αφού μου έφτιαξε μια υπέροχη ομελέτα, μου είπε ότι ποτέ δεν θα μπορέσει να αγαπήσει άλλον άντρα στη ζωή της, του απαντάει ο Ιταλός.
Ο Έλληνας καθόταν σιωπηλός χωρίς να πει κουβέντα, οπότε γυρνάει ο Γάλλος με ύφος και τον ρωτάει:
- Και εσύ, πόσες φορές έκανες έρωτα στη γυναίκα σου χτες το βράδυ;
- Μία, απαντά ο Έλληνας.
- Καλά μόνο μία; Του λέει ειρωνικά ο Ιταλός. Και το πρωί τι σου είπε;
- Μη σταματάς!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου