Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Συμβουλές παντρεμένου άντρα

1. Για να διατηρούμε την σχέση μας με την γυναίκα μου, δύο φορές την εβδομάδα πηγαίνουμε σε ένα καλό ρεστοράν, με καλό κρασί, καλό φαγητό και καλή παρέα. Η γυναίκα μου πηγαίνει Τρίτες και εγώ Παρασκευές.


2. Πηγαίνω τη γυναίκα μου όπου μου ζητήσει. Δυστυχώς πάντα βρίσκει το δρόμο για να γυρίσει.

3. Ρώτησα την γυναίκα μου "Που θέλεις να πάμε για την επέτειό μας;". "Κάπου που να έχω πολύ καιρό να πάω" μου απάντησε. Έτσι της πρότεινα την κουζίνα!

4. Όποτε πάμε βόλτα στα μαγαζιά με την γυναίκα μου, της κρατάω το χέρι. Αν την αφήσω, ψωνίζει.

5. Η γυναίκα μου έχει ηλεκτρικό μίξερ, ηλεκτρική τοστιέρα, ηλεκτρικό στίφτη και πολλά ακόμα. Μου είπε: "Υπάρχουν πολλές συσκευές και δεν έχω μέρος να καθίσω". Της αγόρασα μία ηλεκτρική καρέκλα.

6. Όποτε κάθομαι να δω μπάλα, η γυναίκα μου παιδεύεται με δουλειές μέσα στην κουζίνα. Ετσι λοιπόν τις προάλλες δεν αντέξα να την βλέπω να ταλαιπωρείται και της είπα να κλείσει την πόρτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου