Σάββατο 15 Μαΐου 2010

Ο άτυχος κερατάς

Ένας τύπος βλέπει την γυναίκα του μια μέρα να φοράει ένα εντυπωσιακό δαχτυλίδι με ένα τεράστιο διαμάντι επάνω, το οποίο δείχνει πανάκριβο, οπότε παραξενεύεται και την ρωτάει:

- Ρε γυναίκα που το βρήκες αυτό το δαχτυλίδι; Αυτό πρέπει να κάνει μια περιουσία...
- Που να σου τα λέω. Χτες που είχα πάει για καφέ με την Μαίρη, πήγα στην τουαλέτα και τι βλέπω;
- Και τι βλέπεις;
- Μέσα στον νιπτήρα ήταν αυτό το δαχτυλίδι! Κοιτάζω τριγύρω, δεν βλέπω κανέναν και το πήρα!
Περνάνε μερικές μέρες και ο τύπος βλέπει πάλι την γυναίκα του που γυρνούσε από την βόλτα, να φοράει μια πανάκριβη γούνα.
- Τι είναι αυτό ρε γυναίκα; Που την βρήκες αυτή τη γούνα;
- Που να σου λέω άντρα μου. Κάνανε λάθος στην γκαρνταρόμπα του μαγαζιού που καθόμασταν με την Μαίρη και αντί για το παλτό μου, μου έδωσαν αυτή τη γούνα. Ε δεν είμαι και χαζή. Την πήρα και εξαφανίστηκα!
- Τι να σου πω ρε γυναίκα. Εσύ είσαι πολύ τυχερή. Εγώ ένα σώβρακο βρήκα μόνο στο κρεβάτι μας και μου είναι και μικρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου