Τρίτη 11 Μαΐου 2010

Ο μαυρογέννης Τζο και τα ατυχήματα του

Δυο πειρατές συζητάνε για τα κατορθώματά τους αλλά και για τα ατυχήματα που τους έχουν συμεί, οπότε λέει ο πρώτος:
- Να σε ρωτήσω κάτι ρε μαυρογένη Τζο...το δεξί σου πόδι πως το έχασες;
- Άστα... καρχαρίας! Μια φορά όπως προσπαθούσαμε να εισβάλουμε σε ένα πλοίο, γλύστρισα και έπεσα μέσα στην θάλασσα. Μου την πέφτει ένας καρχαρίας, αλλά τελικά κατάφερα να τον διώξω και να μου φάει μόνο το ένα πόδι και όπως βλέπεις τώρα έχω αυτό το ξύλινο.


- Καλά και το αριστερό σου πόδι πως το έχασες;
- Άστα... κροκόδειλος! Έχουμε αποβιβαστεί στην Κούβα και εκεί που κάνουμε πλιάτσικο σε κάτι χωριά, μου την πέφτει ο κροκόδειλος... Έτρεξα αλλά δεν είχα συνηθίσει το ξύλινο πόδι βλέπεις...
- Τι έχεις τραβήξει κι εσύ ρε άνθρωπε... καλά και τον γάντζο στο χέρι πως τον απέκτησες;
- Άστα... Βαρέλι...
- Βαρέλι;
- Ναι, βαρέλι... Να, είχε τρικυμία θυμάμαι και ήμουν στα αμπάρι, σπάνε τα σχοινιά του φορτίου και ένα βαρέλι μου πλάκωσε το χέρι... Προσπάθησα να το αποφύγω αλλά δεν είχα συνηθίσει τα δύο ξύλινα πόδια βλέπεις...
- Έλα ρε συ! Και να σου πω ρε μαυρογένη Τζο, το μάτι σου πως το έχασες και το έχεις καλυμμένο;
- Άστα... τσίμπλα!
- Τσίμπλα;
- Εεε, δεν είχα συνηθίσει τον γάντζο βλέπεις...


Ευχαριστούμε πολύ τον Pano για το παραπάνω ανέκδοτο που μας έστειλε!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου