Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Παππούς στην Μύκονο


Ξεκινάει ένας παππούς να πάει διακοπές στην Μύκονο, έτσι για να δει τι είναι πια αυτή η Μύκονος πριν κλείσει τα μάτια του. Φτάνει λοιπόν στο ξενοδοχείο και ρωτάει τον ρεσεψιονίστ που να πάει. Ο ρεσεψιονίστ λοιπόν του λέει πως το πρώτο μέρος που πρέπει να πάει είναι το Super Paradise. Φεύγει λοιπόν και ο παππούς για το Super Paradise, όπου βρίσκει μια ξαπλώστρα και την αράζει. Μετά από λίγο περνάει από μπροστά του μια θεογκόμενα με σιλικόνες, στρινγκ και όλα τα παρελκόμενα.
 Την βλέπει ο παππούς και του σηκώνεται. Τον πέρναει χαμπάρι η θεογκόμενα, και τον καβαλάει και του αλλάζει τα φώτα. Φεύγει η θεογκόμενα και ο παπούς έχει πάθει την πλάκα του. Μετά από λίγο περνάει μπροστά από τον παππού ένας ντουλάπας δύο μέτρα με baby oil, παρεό και όλα τα παρελκόμενα. Τον βλέπει ο παππούς και εκείνη την στιγμή του φεύγει μια κλανιά. Τον παίρνει χαμπάρι ο ντουλάπας, τον πιάνει τον παππού, τον γυρίζει μπρούμυτα και του αλλάζει τα φώτα. Με το που φεύγει ο ντουλάπας, τα μαζεύει άρων άρων και ο παππούς και φεύγει τρέχωντας για το ξενοδοχείο, όπου πάει κατευθείαν στον ρεσεψιονίστ.
- Πες μου τι σου χρωστάω γρήγορα για να φύγω, του λέει.
- Μα γιατί; Δεν περνάτε καλά εδώ στην Μύκονο;
- Κοίτα παλικάρι μου. Αν ήμουν πιο νέος θα καθόμουνα. Αλλά στην ηλικία μου, μου σηκώνεται μια φορά τον μήνα και κλάνω πενήντα φορές την μέρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου