Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Συνέδριο φεμινίστριων

Σε παγκόσμιο συνέδριο φεμινίστριων, ανεβαίνει η Γερμανίδα φεμινίστρια να μιλίσει.
- Κάποια στιγμή πιάνω τον άντρα μου και του λέω. Χανς δεν πάει άλλο. Από εδώ και πέρα θα με βοηθάς και εσύ στις δουλειές του σπιτιού. Την πρώτη μέρα δεν είδα τίποτα. Την δεύτερη μέρα δεν είδα τίποτα. Τρίτη μέρα και ο Χανς σιδέρωσε και τα δικά του αλλά και τα δικά μου ρούχα.
Χειροκροτήματα και ζητωκραυγές από κάτω.

Ανεβαίνει και η Βρετανίδα φεμινίστρια η οποία λέει.
- Κάποια στιγμή πιάνω τον άντρα μου και του λέω. Τζέιμς, δεν πάει άλλο. Από εδώ και πέρα θα μοιράζουμε τις δουλειές του σπιτιού. Την πρώτη μέρα δεν είδα τίποτα. Δεύτερη μέρα δεν είδα τίποτα. Τρίτη μέρα και ο Τζέιμς μου μαγείρεψε τρία διαφορετικά φαγητά.
Χειροκροτήματα και ζητωκραυγές από κάτω.
Έρχεται και η σειρά της Ελληνίδας να ανέβει στο βήμα. Ανεβαίνει και λέει.
- Κάποια στιγμή πιάνωτον άντρα μου και του λέω. Μήτσο δεν πάει άλλο. Από εδώ και πέρα θα μοιράζουμε τις δουλειές του σπιτιού. Πρώτη μέρα δεν είδα τίποτα. Δεύτερη μέρα δεν είδα τίποτα. Τρίτη μέρα πάλι δεν είδα τίποτα. Τέταρτη, πέμπτη, έκτη μέρα και πάλι δεν είδα τίποτα. Ε, την έβδομη μέρα κάτι άρχισα να βλέπω από το ένα μάτι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου