Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

Πόντιος οικοδόμος

Τρεις φίλοι, ένας Γερμανός, ένας Ιταλός και ένας Πόντιος, δουλεύανε μαζί στην οικοδομή. Κάποια στιγμή κάνουν διάλλειμα για φαγητό.
Ανοίγει το τάπερ του ο Γερμανός και βλέπει λουκάνικο Φρανκφούρτης. "Δεν αντέχω άλλο το ίδιο φαγητό. Άμα και άυριο έχω λουκάνικο θα πέσω από την οικοδομή να σκοτωθώ" λέει.
Ανοίγει και ο Ιταλός το τάπερ του και βλέπει μακαρονάδα. "Δεν ανέχω άλλα μακαρόνια" λέει. "Άμα και αύριο έχω το ίδιο φαγτό θα πέσω και εγώ από την οικοδομή να σκοτωθώ".

Ανοίγει και ο Πόντιος το τάπερ του και βλέπει σάντουιτς. "Πάλι σάντουιτς" λέει. "Άμα και αύριο έχω σάντουιτς θα πέσω και εγώ από την οικοδομή να σκοτωθώ".
Και έτσι και έγινε. Και οι τρεις είχαν την επόμενη μέρα τα ίδια φαγητά και έπεσαν και σκοτώθηκαν.
Στην κηδεία η χήρα του Γερμανού έκλεγε και φώναζε "Αχ Χανς μου. Γιατί; Γιατί; Γιατί; Γιατί δεν μου έλεγες να σου φιάξω κάτι άλλο για φαγητό;".
Η χήρα του Ίταλου έκλεγε και φώναζε "Αχ Κριστιάνο μου. Γιατί; Γιατί; Γιατί; Γιατί δεν μου έλεγες να σου φιάξω κάτι άλλο για φαγητό;".
Και η χήρα του Πόντιου έκλεγε και φώναζε "Αχ Γιωρίκα μου. Γιατί; Γιατί; Γιατί; Αφού μόνος σου έφτιαχνες το φαγητό σου!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου