Δευτέρα 5 Απριλίου 2010

Κάνε ένα κρύο μπάνιο και έλα στην μανούλα

Τρεις φίλες συναντιούνται για καφέ. Η μία από τις τρεις δείχνει τρομερά αναζωογονημένη και φρέσκια, κάτι το οποίο κινεί την περιέργεια των άλλων δύο.
- Τι έχεις κάνει και είσαι τόσο αναζωογονημένη σήμερα;
Την ρωτά η μία από τις άλλες δύο.
- Λοιπόν ακούστε. Γυρίζει χτες ο Γιάννης από την δουλειά και του λέω "Μπες να κάνεις ένα κρύο μπάνιο και έλα στην μανούλα". Στο μεταξύ φοράω εγώ τα πιο πρόστυχα μου εσώρουχα και με το που βγαίνει, του τα πιάνω και του λέω "Τι κρύα αρχ...δια είναι αυτά; Έλα να στα ζεστάνω". Και τότε αυτός με αρπάζει και το κάναμε όλο το βράδυ.

- Φοβερό. Θα το δοκιμάσω κι εγώ.
Λέει αυτή που την είχε ρωτήσει νωρίτερα.
Την επόμενη μέρα ξαναβρίσκονται για καφέ και οι τρεις. Τώρα είναι χαμογελαστή και αναζωογονημένη και η δεύτερη φίλη της παρέας.
- Τι έγινε τελικά χτες;
Την ρωτάνε.
- Γύρισε χτες ο Νίκος από την δουλειά και του λέω "Πήγαινε να κάνεις ένα κρύο μπάνιο και έλα στην μανούλα". Στο μεταξύ φοράω και εγώ τα πιο πρόστυχα μου εσώρουχα και όταν εκείνος βγήκε του τα έπιασα και του είπα "Τι κρύα αρ...δια είναι αυτά; Έλα να στα ζεστάνω." Και τότε αυτός με αρπάζει και το κάναμε όλο το βράδυ.
- Εντυπωσιασμένη και η τρίτη φίλη λέει πως θα το δοκιμάσει κι εκείνη.
- Την επόμενη μέρα, που είχαν πάλι ραντεβού για καφέ οι τρεις φίλες, η τρίτη έχει αργήσει. Οι άλλες δύο περιμέναν πως και πως να εμφανιστεί για να τους πει τα νέα. Αφού έχει περάσει κανένα μισάωρο εμφανίζεται και η τρίτη κουτσαίνοντας, με το ένα χέρι στον γύψο και μελανιές σε όλο της το σώμα.
- Τι έπαθες;
Την ρωτάνε τρομαγμένες οι δύο φίλες της.
- Αφήστε τα. Είπα να δοκιμάσω και εγώ αυτό που μου είπατε.
- Και;
- Και γυρίζει ο Χρήστος χτες από την δουλειά. Εγώ του λέω "Πήγαινέ να κάνεις ένα κρύο μπάνιο και έλα στην μανούλα". Πάει και ο Χρήστος για μπάνιο και στο μεταξύ φοράω και εγώ όπως μου είχατε πει τα πιο πρόστυχα μου εσώρουχα.
- Και μετά;
- Και μετά βγαίνει ο Χρήστος από το μπάνιο, του τα πιάνω και του λέω "Γιατί είναι ζεστά τα αρ...δια σου, του Γιάννη και του Νίκου ήταν κρύα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου