Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Αφρικανός, Γερμανός κλπ. στη ζούγκλα!

Είναι ένας Αφρικανός, ένας Γερμανός, ένας Έλληνας και ένας Κινέζος, μέσα σε ένα αεροπλάνο, το οποίο πέφτει στη ζούγκλα και τους πιάνουν οι Ζουλού. Τους λένε λοιπόν οι Ζουλού πως θα τους τις μετρήσουν και άμα συνολικά τις έχουν 1 μέτρο και πάνω, θα τους χαρίσουν την ζωή και θα τους αφήσουν να φύγουν, διαφορετικά θα τους σκοτώσουν. 
Πάει πρώτος για μέτρημα ο Αφρικανός, του την μετράνε, 50 εκατοστά. Μπαίνει δεύτερος ο Γερμαναράς, του την μετράνε 25 εκατοστά.
Πάει κι ο Έλληνας, του την μετράνε κι αυτουνού, 24 εκατοστά.
Δόξα τον Θεό, λένε, σωθήκαμε.
Μπαίνει τελευταίος κι ο Κινέζος, τα κατεβάζει, τίποτα. Οι υπόλοιποι από εκεί που ήταν σίγουροι τώρα έχουν αρχίσει να ανησυχούν. Τελικά όμως ψάχνουν λιγάκι και κάτι βρίσκουν. Με αρκετό κόπο καταφέρουν να το μετρήσουν και το βγάζουν 1 εκατοστό.
Φτάνουν στρογγυλά το 1 μέτρο, και πράγματι οι Ζουλού τους αφήνουν να φύγουν. Στο δρόμο, όπως πηγαίναν, ξεκινάνε να συζητάνε για το πως καταφέραν να γλιτώσουν.

ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ: Εγώ μας έσωσα με τα 50 εκατοστά μου.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ: Τι λες ρε; Εγώ μας έσωσα με τα 25 εκατοστά μου.

ΕΛΛΗΝΑΣ: Τι λέτε ρε; Εγώ μας έσωσα με τα 24 εκατοστά μου.

ΚΙΝΕΖΟΣ: Καλά, ας μην μου ήτανε σηκωμένη και θας σας έλεγα εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου